första advent

mysigt, snart är julen här men så känns det verkligen inte!
jag har inte fått den riktigt julkänslan än...
vet inte riktigt vad det är som saknas, sebastian kanske? ;(
det är det nog!
men honom träffar jag troligtvis till helgen å då ska han troligtvis följa med till
underbara ullared!
hihih.
idag gick jag upp 7.15, igen!
ut å släppa ut hästarna å sen hem å äta sen ut där igen å fixa allt.
mamma & Alice kom å då gjorde vi det allra sista sen gick vi hem.
Alice har ju blivit riktigt duktig nu :)
när pappa kom hem från jobbet då blev det halmstad!
lämnade lite grejer sen åkte vi till mormor i mellby å sen tebax till hstd
för jag skulle ju sälja lite produkter på julskyltningen :)
gick la sådär.
glögg nu på kvällen å lite mjukpepparkaka mMMmmhmh!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0