måndag

idag så var jag så sjuukt trött när jag kom till skolan å malin
hon var verkligen dööööö seg på att förklara det där om projektet men efter
frullen så var ja pigg igen, tack vare myran! :D
vi slutade vi 11 då gick vi och åt sen gick jag ner till teknik magasinet där jag köpte mina klockor
så fick han fixa så att mina ena klocka in var så stor, skönt att ha det gjort!
sen blev det lagerhouse och clas ohlsson , stavas de så?
hahah
aja kollade på lite julsaker till projektet, vi vill ju försöka få in så mycket julprylar
som möjligt!
Den 28 November så är det julskyltning i Halmstad och vi har Öppethus på jb å då ska våra
frisyrer stå där så folk kan rösta på vilken dom tycker är finast elller nått :)

nu ska jag skriva lite om vem jag är på svenskan sen blir stallet å pussa på
världens bästa ponny pontus!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0