Viarp

idag så åkte jag ut till stallet vid lite i 8 å fixade å så, mockade å
flätade pontus sen ringde jag ut Cissi så hon kunde göra knopparna ;)
Sebbe va ju fortfarande kvar så han mamma å pappa kom å hämtade mig för att
han skulle åka hem :(
tillbaka till stallet så lastade vi å åkte, sov hela vägen jag verkligen älskar att sova när man åker bil!
vi grillade när vi kom fram å de va riktigt trevligt faktiskt (Y)
ingen lång å dryg dag utan den rullade på!
15.52 skulle jag rida så då va de på med grejerna å sen var det bara att satsa allt ...
vi red å han kändes inte helt 100 inte så som ja ville att han skulle gå men de fick ju gå!
in på banan å lika snabbt ut igen, ja glömde inte programmet utan de flöt på bra :D
dock var jag inte jätte nöjd, jag visste att hon skulle döma hårt för de flesta låg under 60% å några få över..
men vi fick 61.785 % så jag är nöjd!
å vi fick beröm för hans gångarter, har aaaldrig hänt innan :D hihih
mamsen har precis målat mina naglar för jag klarar ju inte av det själv utan att få
damp för att det inte bli bra så det blev hennes uppgift nu ikväll!!
PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0