26 oktober

nu är jag hemma från skolan å stallet med för den delen!
innan jag åkte till stallet så kom lilla jossan in och åt med oss å lite så
alltid lika kul när hon är här, sen satte jag upp hennes hår i en pippilotta
å hon blev typ överlycklig (A)

har tagit mig en varm dusch så nu tror jag att jag ska sätta mig framför tvn med
mamsen å kolla på något vettigt :)
längtar lite smått till imon, jag å mamsen ska till stefan så ska ja slinga mammas hår
å han ska visa mig lite nya sätt att slinga på tror ja de va han sa.
sen ska ja fråga honom va han tycker att jag ska göra med mitt hår,
är sugen på rödlila slingor bara några få men ja vill inte va så överdrivet blond längre,
jag blev ju nöjd förra gången som jag slingade det med mörk blonda slingor och brun/röda
som sagt, mycket vill ha mera!

juste!, hade ju foto idag å då redigerade vi lite så här
kommer några få bilder som är helt okej!



















PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0