skolan

har projekt å företagande men ja å myran bestämde att vi början inte jobba förrän efter
frukost för hon är dööhungrig å kan inte jobba så ja lägger in bilder sen foto A i tisdags... 

sen funderar jag ju på vilken färg jag vill ha i mitt hår å jag kan verkligen inte bestämma mig :S
jag vill ju inte vara så jäkla blond längre men inte mörk heller,
så det blir kanske lite kopparröda slingor å nån brun?, vafan ja vet inte....
underhåret ska iaf bli något mörkare tror jag , det är ju lite mörkare i topparna just nu å det är inte snyggt.. långt ifrån snyggt.
klippa mig ska ja oxå göra, vi får se hur det blir, klipper av en bit för det är något slitet!

menmen back to work !!


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0