tisdag

det är GALET vad trött ja är
filmen som jag nyss såg gjorde inte saken bättre direkt... :/
dock har jag bara sett halva de räcker gott å väl , 1,5 timme är alldeles lagom för mig.
ett riktigt tråkigt svenska arbete om ja får säga det själv

dagen har varit bra, vi åkte till Ullared med klassen å några florister.
ett studiebesök, helt otroligt va dom säljer mycket! :o
sen fick vi shoppa loss lite, dock handlade jag inte så mycket...
lite smycken blev de typ 2 ringar, x antal öronhängen å ett armband å lite så :)

när vi kom tebax till hstd så slutade vi å då gick ja in på gina å köpte ett par byxor (A)
å en sjal med

orkar inte skriva mer nu
ska sova


PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0