torsdag

veckan har verkligen inte gått snabbt! :/
å nu är ja sjuk igen, helt galet va trött å förkyld jag är.... :(
igår va ja frisk eller ah ja va i skolan iaf!
å efter skolan så blev de att jag åkte till stallet å fixade å sen körde ja å
klippte 3 barn, lite pengar är aldrig fel!
sen körde jag hem till cissi då hade hon lagat mat,
cissis mackisar å köttfärsås är  det bästa som finns så de satt fint! :D
vi åt framför tv:n  sen somnade vi båda å vaknade vid lite i elva av att Alice oxå ville vara med å mysa
i soffan med oss (:
då passade jag på att köra hem.

idag blev det ingen skola, ja vaknade för ca en timme sen, fattar inte hur ja kan sova så länge?!?!?!
ska försöka plugga lite till permanentprovet som vi har på måndag....!
imon så är ja frisk igen riktigt frisk å då taggar jag inför HELGEN, den kommer bli galen och galet bra! :D



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0