23.18



HEY
idag fick jag sovmorgon, en hel timme! ;)
de va rätt skönt om jag får säga det själv.
Jag å mamma va på utvsamtal å de gick bra sen åt vi frukost på donken efter det
så lämnade mamsen mig så ja kunde gå på min lektion å hon skulle gå lite i stan.
lektionen gick snabbt, va där bara en timme sen vare mat, alltså ja skulle äta igen :O

På eftermiddagen så hade vi foto A, vi redigerade lite bilder, ja hade skit många som inte alls var bra
men sen när vi fick redigera lite så blev dem helt okej, trodde jag aldrig :S

Direkt när ja kom hem fick ja slänga i mig mat å stressa till stallet.
Hade träning inför allsvenskan nere i Fagerhult...
kändes skit dåligt men Eva va riktigt nöjd....
hon bara såhär bra har ja aldrig sett honom gå, kändes ju inte direkt bra men så länge eva är nöjd så
får jag väl bara glad :)

nu har ja ätit en knäckemacka å tagit mig en varm dusch, hade tänkt skriva klart de inom projekt & företagande
och sedan skicka in bilderna vi redigare idag... om ja orkar men projekt och företagande måste bli klart
idag, vill inte göra det imorgon!



















de var några av dagens redigerade bilder :)


nu är jag värd sömn
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0