8 februari

har nått så fruktansvärt ont i min handled!
har börjat rida pontusen igen :D
tror det är därför, spänner eller gör något skit med handen för vi
va i ridhuset igår å tränade..
fan me men han blir riden iaf!
har ridit honom 4 dagar i rad,  red ut lördag, söndag, träning igår, red ut idag!
å idag när jag red ut mötte jag 3 som var ute å sprang å 2 som sprang om oss,
på beloppet av cirkus 1 minut! ;P
studiedag igår å då blev det jobb, å idag mjaa,
skjulet vi hade i mille å edwards hage har blåst ner, :O
cissi vaknade, hade ingen ström det blåste å hästarna fick stå inne för
Elsapelsa hade ju fått damp annars.
när hon kommer ner vid 9 tiden ser hon att hela mille å edwards skjul ligger på tråden i deras hage, AJAJ!
dom fick flytta allt å sen ut med djuren.
imon skola, då slutar jag tidigt sen blire träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0