"babyliss pro curl maker"

dagen har varit kanon ska ni veta!
cissi kom då vid ett tiden å då bestämde vi oss för att klippa henne,
hon hade en rejäl utäväxt och i topparna vart det riktigt mörkt!
så vi klippte väl av mellan 5-8 cm på längden sen klippte jag upp det en
liten bit med å tunnade å hade mig, blev mycket nöjd med det! :D
hon har ju inte liiiite tjockt hår heller så klippningen blev över förväntan!
färgen blev en 5/4, en lite coppar färg sådär, blev bra den med å nästa gång
lägger vi i lite ljusa slingor så hon får lite liv i håret ! :)

sen har jag fått min underbara "locktång" som man kan både platta med
å göra super snygga lockar med oxå såklart!
super nöjd med den med utan att jag ens provat den hemma än (a)
stefan har ju den.
nått liknande denna, men plattor på sidan av den oxå!
nu säger jag godnatt å imon får jag lite sovmorgon för mamma å pappa
kör mig inte till halmstad imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0