1 år

idag för ett år sedan så köpte vi 15 hästar...
haha känns som att vi haft dem jättelänge men så är det inte.
Vi hade namn på en del men nu är alla döpta och två är sålda :)
Pepita
Lady Me
Ronja
Sandra (bläsen)
Ram Ball (rambo)
Optimus Prime - såld
Twighligt - såld
Bumbellbi 
New Moon (Ludde)
Edward
Bella
Surviva
Sweety
Gottegrisen
Sunshine
Eclipse
Polly
Nelly
sen har vi ju våra hästar inne i stallet med, skulle vilja bli av med 11 eller 12 av de hästarna där nere,
uteliggarna som vi nu kallar dem ;P

Jani dagen igår var riktigt skön.
Vaknade vid kvart över 10 å åkte  till stallet när jag ätit frukost å så,
vi va snabba i stallet så sen blev det att jag åkte hem å bytte om sen åkte ja å mamma ut
till mormor :)
hon visste inget så hon blev överraskad!
vi hade köpt tulpaner för det var ju tulpanens dag igår.
sen fick hon en el maco från donken så eldade vi och jag rullade hennes hår så hon blev fin :)
efterätten blev en fastlagsbulle från fiket i hishult, Mmhmh!
verkligen jättegoda!
kvällen spenderades med matilda som sov här oxå.. :)
å ikväll ska jag till henne å äta kebab rulle (y)
fetta mig lite men vafan, man lever bara en gång så varför ska man trycka ner något man tycker är äckligt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0