9 januari

Det första ja vill börja med är att tacka alla mina underbara vänner för en
sjukt galet bra och galen kväll!!
helt otroligt hur jäkla kul vi kan ha tillsammans!!
än en gång tack ♥
imorgon börjar skolan, då är det tillbaks till verkligheten.
det är la inte heelt fel eller?!
längtar ju efter mina skönheter!  :)
vet inte riktigt när jag slutar imorgon men deee lööööööser sig!
hade iaf tänkt att jag skulle hinna med följande;


* Hitta en present till papsen

* hitta något till migsjälv såklart, ett par byxor eller två (A)

* ta hål i örat

* å sen är det säkert något mer :)






Å idag jag vill gärna passa på att säga grattis till min kära far som fyller 55 år!
så grattis pappa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0