freedag

som en helt vanlig jävla dag.
sov rätt länge sen väckte mamma mig, typsikt!!
men men gick upp å åt sen blev de att ja beställde en massa saker från H&M katalogen,
de va inte lite men genast mådde ja mycket bättre :D

sen åkte ja till stallet så då red jag i min nya sadel för första gången men ja vet inte riktigt
om ja tycker att den ligger så bra?
så ja ringde å pratade med camilla å då sa hon att ja skulle prova nån gång till å se
annars får ja ju lämna tillbaka den så enkelt är det men synd ju :(
den är ju så snygg å skön!
cissi longerade tubbe oxå å jag satt uppe på hästryggen å de va la inga större problem det!
hem å duscha å fixa mig så ja såg lite vettig ut sen åkte ja till matilda..
skulle EGENTLIGEN tagit hål i mitt öra.. MEN hon på studio 30 va sjuk å hon på rosens va ledig så
jäkla typiskt!!  :(
så de får bli nån dag i veckan istället har ja bestämt mig för.
å nu när ja kommit hem kollade ja på bilder när ja va blond..
måste bara bli det igen!!!
saknar det fast inte utväxten menmen de lööööser siig! :D
dags att sova om några minuter,
jobb imon å  sen blir det möööjligtvis björket!
miss it!!
lovley pic när ja var med mina underbart fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0