helg igen

jani folket här sitter jag helt ensam på en lördag kväll å chillar galet lite för mig själv :)
har chips å dipp å godis framför mig så jag är nöjd å belåten ska ni veta.
dock saknar jag en vän bredvid mig, det hade varit pricken över iet lixom!
men men, igår va  hästarna värda så mycket som ett skott i pannan å idag
hade de fått leva..
när cissi kommer hem upptäcker hon att fyra hästar går i samma hage å dem ska gå
två och två..
HMMM då har de knäck X antal stolpar... typ 10 - 12 stycken...
så de fick in å imorse började vi fixa med stolparna, långt om länge
kom hästarna ut å då va klockan ca 12.15!!
USCH!
men min kväll vart icke försörd för det utan jag tog mig hem till johanna å där
åt vi god mat med mycket dricka till detta!
kvällen vart finfin! :)
tack tjejer.
nu i eftermiddag fick jag jobba, blööööö
ska jobba imon, life suck!
bilder sen igår kommer,
ska bara få dem av malvina. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0