praktiken :)

goddagens eller jag menar godnattens mina damer och herrar!
har varit en lång dag för fröken.
när ja klippte gitte så höll jag på att svimma, stefan började bli lite orolig,
haha hade ju inte ätit något på hela dagen känner min inte alls på humör eller så :(
har aldrig svimmat i hela mitt liv heller så de kändes oxå lite konstigt!
men jag klippte gitte å tid tog det å bra blev det! :)

sen kom annelie så färgade henne vi tog en 4/0 blandat med en liiite
kall nyans i, mycket snyggt blev det, sen klippte vi även till luggen (Y)
när allt de va färdigt så hann jag ju med att göra massa annat oxå,
typ tvätta stefans kunder, lägga i färg på något, å dra ut slingor på en annan
å snacka lite med andra :)

mycket trevliga kunder har han må jag säga! :D
kom hem ungefär vid 23.00 idag, man vill ju bara inte gå hem därifrån!!
nu känner jag att det är dags för en dejt med kudden..
behöver återhämta mig till morgondagen fast att den inte är planerad för fem öre!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0