14 juni

hejsan hoppsan lillebror!
som jag sagt förut, en hårt arbetande kvinna är det vi talar om.
jobbade idag, cirkus 7 till 16.00!
hem å rida en sväng på min ponny, kände inte alls för det MEN så tog jag sporrar på mej
å ett lite tunnare bett, alltså skarpare så gick han hur bra som helst å det var
nästan lite kul att rida, för en gångs skull.
jag och cissi har diskuterat hästar idag, jag vet inte om jag vill ha mille...
när jag tagit studenten hade jag inte tänkt stanna i markaryd några långa stunder och
vad gör jag då med min lilla plutt?
nae det är problemet.. så nu har jag att fundera på !
ner till fagerhult, cissi tränade å jag tittade väl hem igen så lastade vi pontus och
vi rullade några meter, när han försökte lägga sig stod jag redo med spöet och petade!
det funkade så vi tog en tur bort till grannen med många lastbilar å tillbaka igen.
imon kommer lena då satsar vi på en lite längre tur (:
å nu väntas sängen!
godnaaattt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0