23.13

med stormsteg närmar sig helgen!
imorgon är det onsdag och då är det sista jobbedagen för mig sen är det en massa annat jag ska hinna med oxå.
idag blev det jobb till fyra å sedan hem å städa å då kom lilla jossan in och hjälpte mej på traven :)
en sötare unge får man leta efter!
jag å mamsen fick mat i magen sen begav jag mig mot stallet för att fixa de sista i stallet och
sedan rida på min plutt.
red rätt länge, vid 21.10 va jag tillbaka å då lastade vi pontusen och körde två varv på industriområdet
gick lika bra som väntat!
nu kommer det mest galna på hela dagen..
vi tog in hästarna och tog millepilleplutt och edward sist.
jag lämnar mille å så går jag ut å då hänger jag först över edward  sedan hoppar jag upp efter knappt 2 minuter,
något tålamod har vi ju inte direkt!
så jag lyckades till och med ta några trav steg och det var riktigt kul! :D
nu gäller det att jag nanar för att orka med två hårda dagat till innan dagen D är här.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0