onsdag

idag har jag hunnit med en hel del!
maskinen på jobbet krånglade en hel del så vi fick stänga av den, sen
kunde vi köra lite till sen krånglade det igen..
så filip fick köra till hässleholm för att hämta en del till maskinen sen funkade allt tillslut!
åkte från jobbet vid halv , lagom sleten chey, hemma väntade lena på att vi skulle
lasta pontus å det gick alldeles utmärkt!
ut till brafab å hem igen, jag är nöjd. :)
red i vickans å deras padock, han kändes helt OK faktiskt, har ju inte tränat på ett tag.
nu ligger jag här i sängen, ska upp med tuppen imon, klippa å färga lena å slinga jossan står
på programmet imorgon, sedan träning i ljungby, den ser jag fram emot!!!
godnatt!
den bästa bilden vickan lyckades ta idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0