ssssooooommmmmmmaaarrrrloooooovvvv!

idag så har jag gått på sommarlov!

hur känns detta?
- jodå det FUNKAR och lite mer än så faktiskt. vädret är inte det bästa men vafan livet leker!
jag hade en heeel galen kväll/natt tillsammans med mina partyprinsessor och
alkohol intaget vart nästan maxat!
hur mår jag idag?
- mjodå just nu helt 100 imorse var de liiite värre när jag bara sovit cirkus två och en halv timme sen
bar det av till skolan.
men lika glad va jag för de! :D
när jag kom ner imorse så låg där två paket på bordet å dem var självklart till lilla mej!
det var en parfym, en björn borg har knappt luktat på den men det blir säkert jättebra.
sedan var det ett jättesött armband, jag är ju mycket för smycken :)
tyckte det va jättesött, tack så jättemycket mamsen, hoppas att du vet att jag älskar dig!
skolan vart helt okej, åkte knäredsbussen hem, fick prata av mej med jossan, alltid lika trevligt
att prata med henne!
väl hemma en powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0