dadadaaa

hejsan hoppsan!
det är söndag och jag är uppe har varit uppe sedan lite i tio, det säger inte lite!
men mamma tyckte jag skulle gå upp i vettig tid för att få ut lite mer av dagen ;)
å detta ska nog gå bra :)
helgen har varit bra hittills!
i fredags vart jag ledig så då jobbade jag fram till middag sen körde jag å mamma ut till
mellby för att hälsa på min älskade mormor.
å då rullade jag håret på henne å vi fikade med lite fasslansbullar ;)
fredag kvällen delade jag med Alice en runda i byn alltså, sen körde jag hem till matilda
å låg där å kollade på tv å lyssnade på när hon bråkade med sina föräldrar, det är livet, MYS! :))
det blev lördag, jag mamma å pappa for till hbg för att lämna pappas skidor sedan gick vi lite i stan
sen åkte vi till väla i en timme eller så för att få handla lite mer som jag egentligen inte skulle göra.
hittade ett par skor, liknade converse men köpte dem för 299 kr istället utan de jäkla märket,
väl så snygga!
fick en tröja av mamma, ring å lite sånt smått å gott :)
kvällen då blev det 40 års kalas hos mia, den blev trevlig kvällen,
blandade någon god drink å sen satt vi bara å prata :)
idag ser dagen ut såhär,
stallet ska jag till alldeles strax å rida sen övningsköra någon gång under dagen sen har jag inte en blekaste aning!
ge mig sommmar, jag vill bara brun!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0