yesterday

bloggade aldrig igår för då vart jag så trött så ögonen nästan gick i kors.
men nu är jag vaken så nu passar jag på att blogga om gårdagen :)



va såklart i skolan, inte direkt de roligaste men det funkade.
hem med den tidiga bussen å direkt ut till stallet för att fixa där
å sen iväg på träning.
johan kom även dit å sa hej å de va la trevligt innan jag red iväg på träning :P
träningen gick ASbra för att vara den första för iår.
har träningen imon planerna vill som jag planerat dem :)



när jag kom hem bakade jag pancakes å bjöd in matilda på en
underbart fin pannkaks middag ;)
blev oxå som så att jag klippte henne å hon hoppade in i duschen här å jag
tittade på tv :P
nej nu får jag ta å ta tag i mitt liv för stallet väntar å sen ska jag klippa 3 stycken
ikväll :)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0