dagen i sig..

jaha folket, här är jag faktiskt!
trött lite smått irriterad på allt å alla men jag är någorlunda nöjd ändå :)
dagen har varit helt OK om man säger så,
skolan började med lite handmassage å de vart ju inte helt fel !
sedan fortsatte jag med lite permanentrullning å en shopping tur på myrorna ;)
hahah, till vor lilla modevisning eller vad vi nu ska kalla det den 28 maj i hstd.¨
åkte hem vid 5 över 12 bussen, sov verkligen som en stock i bussen till laholm...
hem å äta snabbt som f-n, stallet å fixa rida, pussa på ponnyn min hem, byta om å
slutligen till fagerhult där jag spenderat min kväll. :)'


fick god mat av min syster, har fått många bra ideer på ett nytt å bättre liv,
ska försöka!
nu lägg dags för imon väntas träning klockan 08.00 på morgonen!!
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0