föl (:

inväntar malvina.
idag när jag kom till stallet då ser jag ett litet föl i hagen till höger
hihi,
skit söt va han!
vet inte riktigt vad han ska heta men söt va han!
blir kanske efter alla twilight filmerna igen... bara inte jacob!!
23/5-11
jag fixade i stallet, tog ut pontus på en runda å märkte att min häst va ju faktikst pigg!
så det blev en lång å snabb runda (Y)
fan vad vi galopperade å kul var det, en slutkörd häst i slutet iaf! :)



nu inväntar jag malvina, ska sminka å fixa håret idag igen,
sminket de vet jag inte alls hur jag ska göra, kan ju hålla på med detta till mitt i natta!
hörs sen (:

Kommentarer
Postat av: olivia

Sicken sötis!!

2011-05-25 @ 16:47:11
URL: http://www.oliviafritiofsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0