praktik! :)

idag vart jag uppe med tuppen!
åkte ut till stallet, klockan 7.20 då hoppade jag upp på pontus å
red iväg till camilla :)

lite i 8 vart jag där å började värma upp å så sen kom Camilla å det
va helt klart den bästa träningen detta året!
traven har blivit lite bättre, galoppen vart klockren i ena varvet och
i de andra har det blivit bättre åtminstone! :D
den förvända satt i båda varven, några fel blev det allt men det skyller jag mig själv för.
duktig pålle idag alltså! ♥
nu sitter jag här på golvet, jag har duschat, ätit fixat mej
å nu ska jag ner å möta jossan på stationen å sen ska vi till stefan för att
klippa å färga henne :)


i eftermiddag kommer lotta å då klipper vi å färgar där med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0