sista dagen på praktiken

helgen är snart här och jag är en mycket glad tjej!
sista dagen på praktiken har varit super bra och jag kommer sakna det, ååhja!
Mamma kom vid 18.00 å hon kom dit för att färga ögonbryn å fransar å få det noppat
men istället satte vi blekning i hela huvet, alltså helblondering, min mama är mega blond
och hon är mer än snygg nu!
hon fick faktiskt fransar å ögonbryn färgade och noppat som hon själv ville :)
stefans kommentar när jag sköljer mammas hår var:
"ja julen varar fram till påska!"
hahaha
mamma blev en aning nervös men vi skulle ju ha en toning i så hon fick en kallare ton..
men kul var det :)



jag är nöjd med resultatet!
har även fått en heel del produkter av honom idag,
ett nytt märke som han skulle prova å då skulle ja prova följande produkter på mitt hår:

* serum
* volym pulver
* torr schampoo
* plattmedel
* vax
* å ännu ett vax
* en inpackning
* sist men inte minst, glansspray!
jag bugar och bockar för dessa produkter!
en glad tjej säger nu godnatt och önskar att helgen kommer
bli festligare än festligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0