idol hit å idol dit

nej idag var det inget idol tittande för min del inte!
utan jag och tjejerna gick och åt i byn sen gick vi hem till mig.. :)
vi satt å pratade och gjorde fruktsallad och pratade lite till!
riktigt mysigt,
det var så länge sedan de va hemma hos mig eller ja sen vi alla träffades!
dom gick precis eller ah vid 2 tiden :*
iaf, vi hörde ju om vem som vann, Jay såklart men skönt
för han kommer inte komma nån vart utan det kommer Minnah göra
just för att hon kom tvåa och för att hon sjunger 10000 gånger bättre.
Sen olle kommer nog inte komma så långt,
vill ju ha min man hemma så bättre att han bara sjunger för mig ;D




verkligen dags att sova nu, kanske att det blir väla med mamsen imon en snabbis
sen ska jag försöka tjata på min syster så att vi kör ner å tränar.
det börjar bli ett nödvändigt ont, har inte ridit på 3 veckor,
saknar det liiite.
lille pontpuss!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0