hemma

idag har jag bara varit hemma, har ju hafy gulligt ont i mitt öra så ja inte konstigt att jag stannade hemma :P
jag sov vaknade efter en timme sov, vaknade efter en timme igen... så höll jag på fram till tolv sen ringde ju mamsen.
hon kom hem och vi åt mackisar o köttbullar, mums, satt inte fel som frukost!
vid halv 2 hade jag fått tid hos doktorn å ja vi va där i mer än en timme har nog aldrig varit där så länge xD haha
som sagt så fick jag en tid på fredag igen i med att dom inte kunde lösa  mitt lilla problem idag. droppar till örat (Y)
stallet när jag kom hem, såg faktiskt fram emot det idag! jag red i snöstormen inte illa & nu är jag hemma igen :)
imon hoppas vi på skolan om ja orkar men träna de vill jag iaf!!!!

tänkte på det gjorde lite fynd igår, eller ja inte va de på rea iaf men rättså billigt! (Y)
hittade ett skärp på vila för 100 kr & ett par tights med dragkedja på H&M för 99 kr o slutligen en liten blus på gina för 149 kr :)
riktigt nöjd faktikst!


seeeeeyaaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0