19 januari

har inte hunnit skriva på några dagar nu..

idag har vi iaf bara haft en lektion, frisörteori.. inte roligt alls.
vi slutade vid 11 så gick vi upp och åt, gick inom gina en sväng o kollade läget.
fanns fan inget där.
Jag skulle åkt hem med Bessy tjatade så ja stannade, vi har ju egenhårvård på tisdagar så vi gjorde en effekt slinga på bessy.. blev inte bra, den rosa färgen tog knappt.
Jag orkade inte göra ngt sen men sen tog jag tag i mitt liv och gjorde en uppsättning.. vi ska ju tävla den 16 februari så ja måste komma på en frisyr som jag kan göra..
idag gjorde jag en som blev helt okej men ingen frisyr som jag skulle vilja tävla med eller va tycker ni?


vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0