fredagsmyyyyys

blir ett sent inlägg,
jag är skit trött, somnar när som.

idag så va de sista dagen på praktiken,
blöööööö inte skola igen :/
har varit skönt att slippa den, bara så skööööönt.
när ja kom hem vid halv 5 så blev de stallet direkt såklart.
vill bli färdig snabbt på fredagar. .
skulle träna för camilla med, gick som det ska! alltså bra!
hämtade matilda påvägen hem å sen så åt vi, käkade godis å kollade tv. .
dock så somnade matilda efter en stund, ja va oxå rätt sleten. :P
 
fresten, har skit ont i min höft . . . .
igår när ja skulle ta mig en tur på pontus så hoppade jag upp,
red barbacka
hoppade upp, fick för mkt fart så ja trillade ner på andra sidan å slog i höften
hihih klantigt,
inget blåmärke idag men har jävligt ont och är öm.


de va allt för mig den här fredagen, suuug på att Willy inte åkte ut från let´s dance.
kram snyggingar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0