besök




skolan idag va onödig,
gick igenom våra betyg på matten å lämnade in våra böcker sen
gjorde vi inte ett skit... vi åkte till östra strand å bara satt å snackade
riktigt skönt :)
spelade minigolf sen på idrotten, jag vann!! första gången i hela mitt
liv tror ja bestämt ;)

när ja kom hem så visste ja att vi väntade besök och inte
från vem som helst utan våra 16 hästar som har haft samma ägare.
alltså Ingrid kom och hälsade på, hon hade sin son och fru med barn med sig,
hann bara visa pontus lite snabbt för dom hade varit där ett bra tag!
vi åkte upp till lilla Pepita, hon kände verkligen igen ingrid, det
va riktigt kul att se :*
Tog inte kameran med mig men jag fick ett kort av henne och numret till
dom som äger Pontus pappa. alltså det är Ben Kaspar♥ som är på bild sedan dom
ägde honom, hon sa det flera gånger att hon ångrade att dom sålde honom....
sånt är livet jag ska ringa till han Peter och fråga om vi kan få ta ett föl till på Lady Mi
med Ben Kaspar så blir det bra nära en riktigt Pontus!♥

vi höres imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0