all i need is you

nu ska jag sova, bakade kladdkaka med Alice innan,
den blev riktigt bra, så galet grymma är vi! (Y)
fresten, idag när vi va å tränade nere på ridskolan så hade vicky
några som red i halva ridhuset å dom övade på balans så gjorde dem kaptensvändningar
å jorden runt kallar dom det å lite andra övningar...
självklart provade jag oxå att göra så..
slutresultatet blev att jag knappt kunde gå när jag äntligen hoppade av min häst.
ILLA!
det gjorde så fruktansvärt ont.
hade nog använt muskler som jag inte visste fanns + att jag sträckte nog dem ;)
hahah
Idol Allstars 2010 – All I Need Is You
riktigt bra låt, bättre live men texten, MMHmM!


natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0