01.54

får inte riktigt in de bilder jag vill..
har varit hos stefan idag lite på förmiddagen å då
vart fyraåringen där för att permanenta sitt hår hihi
söt tjej måste jag säga grym oxå, hon hade löshår
när hon var två år. ;P

själv visade jag hur min botten färg blev som matilda hade gjort på mej
igår kväll, å han var nöjd!
fast några få slingor gjorde susen vid benan så de fixade han snäll som han var!
så nu är jag mer nöjd än någonsin med mitt hår!! :D


min kväll har spenderats hemma med ett par underbara
tjejer å en massa skit snack!
mysigt, tårarna rann lite väl mycket där ett tag men jag är nööjd å nu
väntas det att inta ryggläge å tagga hoppträning imon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0