7 april

dagen har varit mycket givande,
vaknade klockan 09.56 när jag skulle gått upp klockan 8.00
för att åka ut å fixa å pussa på min häst men nejdå!
klockan ringde inte eller så har jag helt enkelt stängt av det pga trötthet
så mamsen fick ta stallet idag igen!
lite typiskt men skönt med en sovmorgon trots allt ;)


kom till praktiken pigg å glad, eller inte.
agenta kom vid tolv å hon kom dit för klipp, sling å färg men det
blev en permanent å klipp istället!
så fixar vi färg å sling på måndag eftermiddag istället! :)


cissi kom vid fyra å då blev det slingor i hätta å bleka de två gånger för
att kunna ljusa upp de å sen blev det en 7.4 tror jag att det blev
ovanpå alltihop så hon blev lite mer kopprig å såg lite bättre ut med fräknarna.
själv fick jag hem lite färg så jag kan färga min utväxt hihi, de fixas imon
av antingen matilda eller mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0