jumpsuit

igår hade datan mer än damp så jag kunde inte vara inne på facebook
jag kunde inte blogga, kunde inte göra ett skit så de var ju bara
till att stänga ner skiten å gå å lägga sig.
men iaf, var hemma igår från skolan vilket jag är idag med men
lika glad för det är jag!
mamma kom hem med ett H&M paket,
jag öppnade såklart å hittar då denna ljuvliga byxdressen!
den satt som en smäck och jag är minstsagt förälskad!!
hittade mer i den där påsen oxå men mest förälskad i denna är jag så
den behöll jag så glatt så, å två par short å ett par treggings sen var det nog
inte så mycket mer som blev mitt. :)


nu ska jag återgå till det tråkiga livet, plugga det är vad som står på planeringen.
vi hörs ikväll med fler nyheter säkerligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0