praktik :)

praktiken idag vart, helt okej, va inte på  mitt bästa humör utan jag
stod där tyst å gjorde vad jag skulle typ :P
alexandra blev jätte röd i huvvet precis som hon skulle :)
å hennes klippning blev snygg med!
sen slingade jag ida  med lite ljusarefärgning å sen blev det ljusa
slingor på matilda !
å matilda blev jäääättte blond precis som hon ville å så fick jag klippa någon millimeter på hennes hår med,
men bara ytterst lite så att det inte skulle synas att hon klippt sej! ;)
stefam vart uuuur snäll idag, han gav mej en sax!
hans gamla dock men det va svin bra om man jämför med skolans saxar...
men hans nya är klart bättre men jag är super nöjd med denna!  :D
sen fick jag ett saxfodral å sen köpte jag ett glansspray med,
NÖJD TJEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0