första doppet!

sitter hos matilda,
hon skriver i boken om mej själv och jag hjälper henne att skriva ut kort
medans jag sitter vid fb, lyssnar på musik å håller på med en hel del annat med! :)
men jag är snäll som hjälper henne iaf, inte sant?




här har vi min galna vän, tänkte att kan hon sätta in denna bilden i boken om
mej själv så kan jag väl få lägga upp den på bloggen å skriva en fin mening?

tycker om dej!



idag har vi grillat å ätit de såklart!
vi solade innan dess å innan dess igen så åt vi en varsin glass på kiosken!
jätte mysigt har vi haft!








beaff?



eller ?!







ha de gött,
idag är jag nöjd med livet.
första doppet är även avklarat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0