dagen

vill börja detta inlägget med att säga att jag har FETT ont på mitt öra!!!!!!!
nu börjar de svullna, TYPISKT!
men iaf, hade inte behövt vara så nervös inför praktiken som jag nu varit.
Dalsa kom vid lite över 12 å då gick vi upp å stefan visade lite knep å klippningen
blev riktigt bra! :)
i med att de gick så bra så frågade han om ja inte visste en till som ville klippa sig å
visst visste jag det (Y)
blev Annelie på mammas jobb, klippte upp det lite, så hon framhäver sina lockar
å även det blev suveränt!
är riktigt nöjd med vad jag ådstakommit idag! :D

har lärt mig en hel del idag, har även färgat lite,
satte i en matt rosa å en brandgul på en...
blev häftigt därför kom ja hem så sent.. vid 22.40 :P
men de va de värt!
nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0