träning för guds skull!

inget jobb idag uta jag har fixat lena å jossan i håret.
tränade på eftermiddagen, gymnastik faktiskt!
är riktigt nöjd, det var ju ett bra tag sen jag tränade och allt på trampetten
gick iaf framåt om vi säger så!
mattan var desto värre, min handled mår inte så imon ringer mamma läkarstationen
så får dem titta på det så får vi hoppas att vi får åka till ljungby å rönka den!
ja menar så att allt kan bli bra!
skulle vara lite snäll och skriva grattis till alla som fyller år på facebook idag,
gick in på en killes sida, känner inte grabben..
jag ser att alla har gjort hjärtan och jag börjar undra varför, jag skrållar ner och
ser att han gick bort för 1,5 år sedan?
han skulle blivit 18 år idag, jag har läst en del vad folk skrivit å gråtit i
över en timma, jag känner honom inte men idag är han värd ett ♥ och en tanke.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0