borta?

förstår om ni har glömt mej!
denna veckan har varit allt annat än givande..
jag var i skolan i måndags, passade på att köpa ett par byxor då med,
ovanligt ellor? ;)


tisdag, stannade jag hemma, hade gjort det jag skulle på rosas lektion sen så på fotot så
tog dem nya kort men jag orkade  inte, skulle redigera lite hemma men det är en sak
jag inte lyckas med så bilderna blir inte som dem ska... f-n
onsdag, allt är klart inför crazy spring så home sweet home!
i onsdags så blev mille å edward av med kulorna, hemsk att se hur det knakde å hade sig
när han skulle ta bort dem, URK!
men nu är dem på valacker å dom va jätte duktiga :) (y'
igår var de praktik å det gick som det skulle, Johanna fick sina ljusa slingor,
fredric fick färg å han fick sig en klippning även filip fick sig en helrenovering, klipp å färg där med!
sen på kvällen så fick jag färg å sånt med mej hem så fick matilda leka frisör
alltså hon färgade min gulliga utväxt! jag är nöjd ofc, för vem är det som har lärt henne? ;)
idag är jag hemma igen....
pga av andra omständigheter inte på grund av att jag är så galet skoltrött så det finns inte!

ja ni är ju vana vid långa inlägg å detta blev ju ännu ett, inte okej!
måste börja blogga oftare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0