freeeeeeedag!

ny dag nya möjligheter,
jag har läst ut boken i svenskan..
bättre bok får man leta efter! :)


mamma ringde för en stund sen å nu ska jag gå upp hade jag tänkt.
tänkt få i mej lite frulle sen bege mig bort mot solariet för att få lite färg (Y)
mamma nämnde något om att det är fint väder ute med men vafan vet jag?! ;)
iaf sen ska jag ta en tur på min polle som säkerligen saknar att bli riden...
han gick verkligen asbra igår!!
hoppas på att framtiden ser lite ljusare ut så vi kan tävla nått å lite så
men det får ju faktiskt framtiden utvisa det kan jag inte sitta å säg här å nu att jag vet :P


nae frulle som gäller nu för vid 2 halv 3 drar jag å maxiponken till väla! :D











du är allt jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0