GALET

helgen, herre min gud!!
mina helger blir bara bättre å bättre nu för tiden!
i fredes, ja vafan gjorde vi i fredes ?
jo vi grillade lite hos meej, spelade spel, drack litta,
cyklade på min monark DBS å köpte kebab å korv för dem hade ingen glass
vid halv 2 på natten, där stod vi två mycket besvikna tjejer!
men en korv satt fint innan lägg dags!
trött som jag var drog jag mej ur sängen redan vid halv 10 i lördes morse
det va hoppträning som stod på planeringen  å det ångrade vi INTE att det stod
för fy va de gick bra! :D
hoppade cirkus 1,10 å de har vi iinte gjort på bra länge å ja höll på att flyga av men lyckades stanna
kvär där framme vid öronen ;)
fresten, när kommer myran å rider hos meej?!?!
nae juste, hon har flyttat till götet å hör av sig när hon hittat mannen i sitt liv!
iaf halmstad en snabbis efter, hittade vad jag skulle, ooom jag gjorde, sedan blev det bowling å vem vann??
nae inte jag iaf, sist då vart jag nöjd! ;)
på kvällen blev det lite rörigt men fan så kul vi hade å vilka glidare vi är!!
markaryd-granada-markaryd-hässleholm-granada-markaryd..
vilken tripp!
å full blev jag,
säger bara
tre apor...

idag, då blev det jobb efter 4 timmars sömn men lika glad va jag för de
för sen blev det donken med sköna vänner!
Hallå bomben! va står du här å tickar för?! ;)



markus för fan....
nöjd cheey!
kände att detta inlägget blev liiite för långt men jag har inte hunnit berätta allt
som hänt så ni får vara nöjda.
men en sak till!
idag fyller min kära ponny år, 10 år.

och jag älskar honom.
Pontus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0