Göteborg! ♥

Japp igår bar det av till mellby på kvällen, jag körde såklart å
bra gick det  !
imorse gick jag upp vid 6 och fixade mej, ja å mamma körde bort
till mormor å gav henne blommorna sen bar det av till götet!
jag sov hela vägen ända tills pappa körde över en järnväg så jag slog huvvet i kanten eller aa där.. :P
men iaf, vi gick å hämtade hans nummer lapp å handlade lite grejer inne på mässan
eller vad vi nu ska kalla det :)
handlade typ cykelbyxor till hällevik!
jag å mamma begav oss in till nordstan för att shoppa riktigt!
å visst lyckades vi med det,
mamma hittade en hel del å jag fick massor av grejer av henne med :)
detta hittade jag,
en byxdress, en till vill säga, kavajen satte jag ovanpå för det blir askalas!
detta hittade jag inne på bikbok, satt super bra!
denna söta tröjan hittade jag på HM sen så hittade jag ett par shorts
å två linnen ett svart å ett rosa :)
lite klämmor å så, å juste en sport BH som är hur skön som helst,
den har jag på mej för tillfället :)
hihi nu blir det fest ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0