mormor ♥

idag är det tisdagen den 10-05-11 och mormor fyller år!
hela 82 år faktiskt, gamla tanten..
igår var vi hos stefan hon och jag å fixade håret, permanentade det och klippte å fönade henne fin :)
idag var det då dagen D.
skolan gick bra, bara en lektion och jag fick en hel del gjort, även när jag kom hem
så fortsatte jag med det som inte blev klart på lektionen.
jo juste, mormor hade gjort pannkakas-smet när jag kom hem så de bakade vi och åt i stora mängder!
är förbannad på mej själv för att jag äter som en häst men det ska vi göra något åt, det loovar jag!
va så säkra :)
stallet en snabbis, sen vid 7 kom cissi, alice, jossan å filip så åt vi å pratade å gav mormor
presenterna sen hoppade jag av mej de jag precis ätit, nöjd tjej!
nu är jag trött som bara den och hade nu tänkt
ta en dejt med john blund om det går för sig.
natti





pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0