namnsdag!

dagen har varit riktigt bra!
mamma ringde å väckte mej vid lite i tio
upp som satan å fixa mej väldigt snabbt för sen skulle jag ner till matilda
på hune å lämna ett skärp å ett linne :)
trevligt att träffa dem som går där nu fast att jag inte känner så många.
hem som satan fixa mej lite till sen ner till torget å äta med mamsen :)
mysigt!
till praktiken så kom ted först, en klippning där å helblonderat hår blev det oxå!
as snyggt, å krit vitt blev det med hjälp av 12% väte men ingen toning, blev skitbra ändå!
susanne, teds mamma gick från röd med slingor i till en rätt mörk violett färg, super snyggt!
hade varit ännu snyggare med lite guldiga slingor i faktiskt.
klippningen blev bra, lite lockar hit å dit blev det (Y)
åt en pizza innan jag åkte därifrån sen bar det av hem till den andra familjen reimerstam
klippte julia å matilda tjänade lite cash där , känns sköönt att göra det ibland!
nu sitter jag hemma eller nej jag ligger här i en varm säng å myser med mej själv å tänker
på hur jävla bra jag hoppas att helgen blir.. :)

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0