15 april

vi är i mitten av april och solen har kommit fram!
dagen idag började riktigt bra, vi fick matteböcker
efter lite mer än ett halvår, WOW bra då ^^
ja de va bra!
sen så hade vi klättring på gympan,

jag har nog aldrig varit så rädd somm jag va då...
usch, de va riktigt högt när ja väl kom upp xD
hahaha sjukt
när vi slutat så gick vi tillbaka,
jag, johanna, matilda å frida :)
tog en glass på torget, kollade in några snyggingar ;)
sen va de dags för mig att köpa sonnenbrillor ;D
skön kille asså, vi tog dom fulaste glasögonen å
han tog en liten bild, en gubbe stannade till å sa typ:
- skicka dom till paradise hotelllll, HAAHAHHAA :D
ridningen gick oxå bra ovanpå alltihop idag.
bästa dagen på länge,  ja trivdes i skolan igen^^


pusss


 

Kommentarer
Postat av: khristofferrobin

fyfasen vilka hetnosar vi är! ;*

2010-04-16 @ 09:00:37
URL: http://khristofferrobin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja att vi är ja!:*

2010-04-16 @ 19:54:17
URL: http://charlottejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0