21.23

bloggade inte igår å orkar inte blogga idag heller egentligen men jag gör det ändå!
igår var det jobb som gällde,
såhär i efterhand känner jag mig duktig som jobbat å tjänat pengar +
att jag fått ont i benen på köpet!
efter jobbet blev det att jag åkte till björket med ebba å flera :)
dööönice vare!!
riktigt kul hade jag eller vi, det var längesen det var så kul på björket.
det fick man lida för idag..
åt inte mycket igår men jag drack typ bara 4 cider men ja kunde knappt stå
rakt så ont i magen hade jag när ja kom hem.
försökte äta såklart men fick inte ner mycket.
2timmar senare när jag skulle gå upp var det inte mycket bättre så Charlotte
bestämde sig för att stanna hemma idag så hon somnade om. :)

idag har jag inte fått mycket gjort faktiskt inte.
Cissi ringde å väckte mig vid lite över ett och då låg ja kvar i sängen till 3 typ.
det blev stallet å dom kom lenny för att sko pontus som fick snösulor på oxå å lille millepille
skulle verkas.
mitt i alltihopa kom carola och Carolina från Hässleholm de hade varit å hämtat sadlar
så då tog dom med en till mig å så fick dom min gamla med sig hem så kanske att jag
köpte en ny sadel till pontus! :D
hoppas att Camilla tycker att den duger när hon kommer på onsdag! (Y)
kanske inte ska till skolan imon...
beror HELT och HÅLLET på om jag ser ut som en quasimodo runt mina ögon :(


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0