har kommit på mig själv^^

jag tänker inte sluta tävla men jag tänker inte tävla med er längre.. ja tycker inte att det är kul, detta är mitt liv och jag tänker ta den tid jag behöver, har nått år kvar så vi hinner nog lika långt i slutändan.


idag är det lördag och det är ingen fest!, woho!
har pratat lite med josefin idag, vi har världensplan, går den vägen så kommer det bli superbra & superbäst!
idag så åkte vi till hbg, ja mamma pappa jossan o filip vi skulle kolla möbler, hur tråkigt va de inte!!!!
men iaf, vi glömde åka inom sjukhuset o hämta pontus medikamentos som kommit men de får pappa fixa i veckan :)
går dagen då va ja sleten, kom hem o hamnade i ulvaryd direkt o fixade allt i stallet så ja o cissi åkte och tränade, gick hur bra som helst!!! :D jossan ringde mitt i ridningen o frågade om ja kunde klippa filip å varför inte, behöver träna till måndag så dom kom typ vid halv 10 då satte ja saxen i huvvet på filip ;)
ikväll blir det oxå chill, mamma gör hemma pizza mmm sen kolla lite tv & mysa med chips o dipp i knät (Y) men hade ju inte skadat om nån hade velat komma över en sväng. messa bara.


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0