helt slut

ligger i sängen å är trött som bara den
inte för att jag gjort något vettigt idag men de är ju skitsamma!
vaknade å släppte ut hästarna å somnade om sen.
ja å cissi åt frukost vid halv 12 å sen va vi hemma lite
sen till stallet för ja va ju tvungen att fixa pontusen...
vi körde vid 3 tiden å va framme vid typ halv 5.

jag hann kolla på amanda sen va ja tvungen att göra pontus
iordning. hann inte rida fram pontus så mycket, tänkte att
de va varmt oxå så de behövdes ju inte så förfärligt mycket för att
han skulle bli trött men ändå så sket de sig!

han hängde i bettet å gick mer bak än fram alltså ingen framåtbjudning alls!
sen trampade han inte under sig i galoppen å i den förvända galoppen så
bytte han galopp å de brukar han aldrig göra!
jag är besviken, både på mig å pontus idag!

nu ska ja sova, jobb hela veckan å
ska packa fixa en massa, sen blir det ju att man vilar en hel vecka! :D


Kommentarer
Postat av: Lena Jönsson

Kommer bli bättre och bättre, bara att kämpa vidare. Du missade ju en kvarts framridning p.g.a de tidigarelagt din start.. Det gör ju att man blir lite stressad...Ha det bra!

2010-07-05 @ 08:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0