puuuh, andas ut!

lägret är slut, har gått rätt snabbt å vi har lärt oss massor
och pontus börja trampa under sig riktigt bra med dom där
bakbenen som inte alltid vill hänga med!
men de beror mycket på hans matte oxå ;D
men vad vi kan!

igår va de programriding nere på markryds ridskola,
måste bara påpeka att jag kände mig jätte OVÄLKOMMEN när ja kom ner där..

men ja trivs hos lena å dom :)

å folk kan dåfan inte rida, håll koll på hur ni rider
annars ska ni fan inte rida! :@

iaf, skulle rida LA bara men efteranmälde mig till LC med men pontus va trött så vi
red bara LC där slutade det med att vi fick en rosett för att vi fick över 58%
vi fick faktiskt 69,64% :D
stolt!
sen fick vi rosett för att vi vann sommarcupens andra deltävling! (Y)
idag så va de ju slut på ridlägret då blev de att vi
red LA och eva dömde.
red LA idag så vi fick 64,447% ´för att vara andra gången jag rider LA så
är ja riktigt nöjd! ♥
men vi kunde fått mer om det inte hade varit så att Pontus
matte inte slarvat med vägen när hon vände upp å skulle
göra skänkelvikningarna ;)

alltså 3 rosetter på 2 dagar!
tävling på söndag oxå,
hade varit kul med en rosett till men det är verkligen inget vi räknar med! :)

martina kommer hem om 7 dagar
OCH
jag åker om 9 dagar!!!! :D:D:D

jobb imon,
GODNATT





en liten dusch ;)





(((:





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobba på nu så du och syrran hänger med på Onsdag....:)

2010-07-02 @ 08:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0