hemkommen

skönt att vara hemma efter en rättså lång dag i Viarp!
gårdagen var riktigt mysig tyckte jag  (:
jag, sebbe, cissi, jocke, jossan å filip va ju å åt på kina restaurangen här i markaryd
sen blev det att vi åkte hem till jocke en stund å sjöng sing star å drack lite!
sen var de ju visst några som fick liiiiiiiite för mycket i sig...
om jag säger som så att jocke är väl inte direkt rätt person att dricka med! ;)
När jag tjatat tillräckligt mycket så följde sebastian med hem å sen låste han in sig på toan,
antar att han spydde, blääääääää!
jag somnade å sen vaknade jag halv 4, då låg han bredvid mig med kläderna på å de va fortfarande tänt på
toan å rummet
hahaha sött!
nu blire duschen å lägga in lite bilder sen dagen i Viarp! :))
PUSSS

Kommentarer
Postat av: en arg sebastian

hahhahahahahah LOTTA DETTA ÄR INTE OKEJ

2010-11-08 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0